Prensesannesibir bunu bir tek ben yaşıyorum sanmıştım. Ben de hapşururken, özellikle öksürürken, kusarken falan bir kaç kere kaçırdım çok sinir bozucu bir şey. Evde neyse de iş yerinde de olacak diye ödüm kopuyor. Bebekten dolayıdır çünkü öncesinde böyle bir şey yoktu 19+4teyim ama karnım bayağı büyüdü ve sık sık idrara da çıkıyorum daha şimdiden böyleysem kendimi 30. Haftalarda düşünemiyorum :)