EslemMelek Cntkyaa iki hafta önce sezaryen oldum sipinal tutmadı genel anestezi verdiler iki gün sonra aşırı şiddetli baş ağrısından acillerde kaldım bir hafta çektim şimdi şükür iyiyim
Alone Cntkyaa inşallah canım 🩷 çok şükür ki bu zamana kadar herhangi bir zorluğunu görmedim. Ama tabi şimdi 4. Ne olur bilinmez. Allah büyük. Rabbim sağlık versin bana da yavruma da. Kolayca oluversin
Sdtnrsvn Gizemzumra 38+1 . Gebelik kolestazı geçirdim. Acil doğuma alındım , suni sancı ile normal doğum oldu . Bende veya bebeğim de problem olsaydı sezeryana dönülecekti