SrpYlmz Cntkyaa Allah nasip ederse sezeryan olucam en başından beri belli son üç ayımız kaldı ☺️🫶🙏(kalp ameliyatı olmustum 2014 de o yüzden normal doğum yasak)
012908- Cntkyaa ilk kızımı normal olmuştu.Bu kızımıda hayırlısıyla bir aksilik çıkmazsa oda normal olucak.
SrpYlmz Cntkyaa aslında en iyisi yani daha çabuk toparlaniyosun sezeryanda bir haftayı geçiyor ablalarimdan biliyorum çok zor oluyor
Sdtnrsvn 23 gün önce normal doğurdum. 30 yaşındayım ilk gebeliğimdi. İçten 3 dışarıdan 1 dikişim vardı. Ameliyathaneden yürüyerek çıktım ve hemen normal hayatıma geri döndüm. Hayırlısı olsun
Dertsizgeliin Cntkyaa benim rahat geçti bünye meselesi hemen ayağa kalktım kimisi bir hafta kalkamiyor
Sdtnrsvn Gizemzumra 38+1 . Gebelik kolestazı geçirdim. Acil doğuma alındım , suni sancı ile normal doğum oldu . Bende veya bebeğim de problem olsaydı sezeryana dönülecekti