Cenese Bendis iğneden sonra hamile kalamazsan sakın ümitsizliğe kapılma 3 kere vuruldum hamile kalamadım daha sonra hiç beklemediğim bi anda hamile kaldm Allah ne zamana yazdıysa o zamann oluyor canım 🙏🏻
Sevgi-ada Bendis ben🤗senin gibi koldan yaptırdım ve ilkti benimde şuanda 16 haftalığız rabbim sana da nasip etsin tüm bekleyenlerede (amin)😇
Bendis Sevgi-ada Yaa çok sevindim inşallah bizede nasip olurçok teşekkür ederim moral oldu Allah sağlıklı sihatli kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏
Sevgi-ada Bendis amin canım ☺️Şimdi tek yapman gereken ilişki takibin ve sabırla beklemen biraz da rahat vucut boş bi kafa 🍀
Bendis Sevgi-ada ya ayıptır sorması dün öğlen 3 de iğneyi oldum . Dün gece 2 de ilişki oldu 11. Saat ve bu akşam 3 de 36. Saate ilişki düşünüyoruz siz nasıl yapmıştınız saatleri hatırlıyormusunuz
Sevgi-ada Bendis 36 saat içinde 2 kez ilişki ve doktor takvimiylede 3 gün aralıksız ilişki diğer 4 günde 2 günde 1 ilişki dedi bu şekildeydi sanırım nedeni ise kadının yumurtasının çatladıktan sonra 1 gün yaşıyo olmasıydı.
Bendis CigdemB ne yazık ki canım negatif oldu 2. Ay tedvisine başlıyorum yarın tekrar klomen inşallah bu ay olumlu olur . 😔
Bendis Busranur38 bende bu ay göbekden vurulucam artık Çok teşekkür ederim allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🙏
[silindi] Busranur38 merhaba acaba kaçıncı çatlatma iğnende başarabildin hamiş kalmayııı 😍 bir de klomen de kullandın değil mi ?
Busranur38 [silindi] 2 .ignemdi ilk 3 aylık evliydim 1 ara verdim sonra tekrar tedavi oldum klomen kullandım göbekten vuruldum
Melo14 Arkadaslar merhaba bende çatlatma iğnesi olacağım sağlık ocağında olsam olur mu acaba hani doktor mu vurması gerekiyor illa doktorum bir sey demedi de