Bendis yaptım canım negatif çıktı hatta aynı gün kan verdim kanda pozitif çıktı hormonun idrara karışması için belli bi değerin üstüne çıkması gerekiyor doktorumda değerin katlaması gerekli dedi iki gün sonra tekrar kan verdim o gün idrardada pozitif çıktı ☺️