Bbk88 bi çocuğum var çok şükür ama sonrasında bi dış gebelik sonra bi kürtaj sonra geçen yaz bi dış gebelik daha doktorum da dediki 6 ay geçsin tüp bebek yapalım dedi tamam dedim sonra sırf adet olayımda tüp bebeğe başlıyım diye adetim gecikince soğan suyu içtim atladım zıpladım bide ben baya arastrdım dünya üzerinde böyle bi örnek varmı yoktu ve sonra bi doktora gittim çok hastalandım diye dediki sen hamilesin bebeğin kalp atışı bile var 🥰🥰😂 ve biz şoookkk . Şimdi büyüdük baya çok şükür binlerce kez şükürler olsun Rabbime . İnşallah aynı mucize sizede nasip olur hiiiçç gerek kalmaz . Bide bişey diyecem tüpü tıkalı olanlar rahim filmi çekince açılıp hamile kalıyo diyorlar . Çektiniz mi acaba ?