Merve99670 bende kendi yaşadığımı anlatayım 🥲 reglim 1-2 gün geçti, erken gebelik testi yaptım, ovulasyonla takip ediyordum, hamile olabileceğimide biliyordum, öğrenir öğrenmez lekelerim başladı, sonra kan vermeye gittim 76 çıktı, 2 gün sonra artışa bakılması için yeniden kan verdim ve çok güzel artmıştı 280 çıkmıştı, ondan sonra doktor bida kan vermene gerek yok, güzel artmış 10 gün sonra gel keseni görelim dedi, bekleyişimin 5 yada 6. gününde daha yoğun kıvamlı bi kanamam geldi, sancılar içerisinde hastanenin aciline gittim, nöbetçi doktor baktı baktı bişey göremedi, sonra tüpüme bi baktı ki bebeğimin kesesi orda oluşmuş büyümüş 🥺 o gece ordan çıktım devlet hastanesine acil yatışım yapıldı, orda ki hocalarda bi baktı ki iç kanamam başlamış, ilk iğne yaptılar bi ihtimal belki düşer diye, maalesef düşmedi, betam git gide artıyordu, en son acil ameliyata almamız lazım dediler, gecenin bi vakti nöbetçi doktor ameliyat etti 🥺 sol tüpüm işlevini yitirmişti, kalırsa bana zarar olacaktı, komple aldılar, bu yaşadıklarım ortalama 15-16 gün sürdü, kabus gibiydi, 10-12 gün hastanede kaldım 😵💫 Allahım kimseye yaşatmasın çok zordu