Hulo2105 Betul-97 ay benim mi yüz kere unutma unutma diyor normal kontrole gittiğimde de görünce diyor
Hulo2105 Betul-97 aile hekimim kalp atışını duyunca gebelik takibi yapıcaz dedi. 3 tane tarih verdi doğuma kadar kan ve idrar tetkiki yapıyorlar takip dediğim o yani
Hulo2105 Betul-97 bence gidip hesap sorun ben gitmediğimde üst üste arıyorlar ihmal etmişler böyle bir prosedür varmış çünkü.
Memeran Her yerde farklı uyguluyorlar sistemi bana da ilk kese görünüp kesinleşince 20. Haftada tetanoza gel o zamana kadar gelmene gerek yok dediler diğer ilçelerde arada kan tahliline çağırıyorlarmış mesela
Ciceksm Asm deki ebem gebelik takibi için aradığında daha önce iki düşüğüm olduğu için tetonoz aşısı önermeyebilir doktor demişti. Bilgisi olan var mı
Betul-97 Hulo2105 Beni ilk doktorum gönderdi kan vermem için hem sağlık ocağı takip ediyor kaydın olsun dedi. Gittim sağlık ocağına ebeye yönlendirdi doktor numarasını verdi 20.haftalarda ararım aşı için gelirsin dedi eğer bir şey olursa bebek düşme vs numaradan haber verirsin demişti o kadar
Bernush Betul-97 ikinci doz zorunlu olmadığı için aramayabilirler. Beni aramadılar eğer olacaksanız 4 hafta sonra gelin demişlerdi. Doktorum gerekli görmediği için ikinci dozu olmadım.
Hulo2105 Betul-97 yani sor bence böyle böyle bişey varmış diye 2 ayda bir kan ve idrar veriyorum. Hem bişey çıkarsa önceden görmüş oluyorum.