Mavisbonck canım genelde sarı olmuyo su çok berrak içme suyu gibi ve ılık ılık akiyo senden üst üste sürekli 6 7 kez ıslanırsa hemen doktoruna başvur şu gelmesi demek açılma var demek ve bebeğe çok rahat enfeksiyon geçmesi demek buda çok ciddi bi sorun benim sebebim de bu oldu enfeksiyon kapabilirdi çünkü sıvısı eksiliyodu açıktı içerden çıkabiliyorsa dışardan da girebilirdi riske girmek istemedi doktorum çok şükür doğum yaptım bebeğinin sağlığı yerinde sadece solunum sıkıntımız var ne kadar kuvezde kalicaz bilemiyorum çok acı bi durum ama Sağlıklı olsun elden bisi gelmoyo