y___e sezeryanı bilmem.iki normal doğum yaptim. Tabiki sancı çekme.agri.ikinma kolay değil.ama herşey yolundaydı gidipde kendimi bıçak altına atamam.karnimda bir kesikle yaşayamam. Normal doğumda dikiş atılırken zaten uyusturuyorlar hiss etmiyorsun bebeğine bakmaktan🥰. İlkinde dikisim de kesi də oldu. İkinci doğumda ne dikiş ne kesi oldu. Çok kolay oldu dogumum. Eğer ki normal doğuma herşey müsaitse normal yapın derim. Ben ki adet sancısına dayanamayan birisi olarak iki normal doğum yaptığında kimse inanmamisti