Hastane çıkışlarındaki uzun kollu üstler ve tulumlar hariç ben hep kısa kol zıbın ve bolca alt aldım ne kadar doğru bilmiyorum tabi ama kat kat giydirmemeye alıştırcam çocuğu yabancıların çocuklarına hiçbişey olmuyor nedense biz üstlerine düştükçe çocuklar hastalanıyorlar 😂 yaz günü rahatça sere serpe yatsın bebişler temmuz ortasında da soğuk olmaz akşamları da duruma göre giydirilir