findiktan11 HAPYYyavuzselim bende bekleyim acaba 1-2 aylık bebeğe kısa kollu ve şortlu şeyler giydirilir mi yaşadığım şehir aşırı sıcak(gaziantep)
susaMom_ HAPYYyavuzselim Ankara iklimine çok guvenmedigim için uzun kollu aldım genelde yedekte durması açısından da kısa kolllu ve kolsuzda aldım
Burcudlgc HAPYYyavuzselim 1 tane hastane çıkışı 10lu set 5 tane 5li set 3 tane tulum 2 atlet 5 yarım kollu zıbın 5 tane de uzun kollu zıbın almayı düşünüyorum Şuanlık bunlar yeter mi bilmiyorum yenidoğan fazla almayın olmuyor 40ndan sonra diyorlar
findiktan11 caglaa35 temmuz ortasına denk geliyor doğum fakat yenidoğana kısa kollu giydirmeyin diyor herkes o yüzden kısa koklu çıtçıtlı ve uzun kollu tulumlar aldım en kötü kısa kollu olan çıtçıtlı ile durur diye. Ama emin değilim😟
susaMom_ findiktan11 Yenidoğan derisinden ötürü üsüyebilirmis kız bebek sıcağı severmiş bilmem ne denildi bana da yine de aldım olmadı üstüne body giydiririm atlet niyetine kullanırım 🥲
findiktan11 susaMom_ ekstra bir şeyler almak istemiyorum artık yenidoğan kısa kollu zıbınları ve tulumları döndüre döndüre giydiririm artık😀 3 aylıkları da var zaten ihtiyaç olursa hemen tamamlanır
susaMom_ findiktan11 Çok kıyafet aldık bizde işime yarar mı yaramaz mı bilmiyorum ama biraz abarttık 😅
Rabiul HAPYYyavuzselim bende hem kısa kollu hem uzun kollu aldım duruma göre bakacağım her bebek bir olmaz sonuçta hayırlısı olsun en son böyleydi 😆
Dlar İlk hastane çıkışları uzun kollu al canm 03 leri yarım kollu al zaten sonra serinliyor ince uzun kollu almaya devam et
qusel Valla çit çitli atlet aşırı aşırı çok gidiyor fazla fazla al hele ağustosta filan sıcakta hep onla durdu kızım evinde sıcaksa. Birde muslin mutlaka al gerisi artık ihtiyaca göre sonrada tanamlarsin çok abartmadan ayları dengeli almak lazim
qusel findiktan11 kuvozde çıktığında 22 gunluktu 1. Aydan sonra evim çok sıcak olduğu için durdu.ceryanda vs kalmiyacak şekilde dikkat ettim tabi hava akımına.
qusel findiktan11 o zaman askılı ile duramaz bence ince uzun kollu ve kısa kollu alınabilir ama dediigm gibi evde termometre ile mutlaka sıcaklığa bakın
Kiwitoveannesi Mel0s ilk oglum temmuzda doğdu çok sıcaktı alt üst takım hiç giydirmedim sadece zibin ayginq çorap üstünde ince tek kat Müslim ortu oyle 2 ay geçti bidaha havalar sogumaya basladikca aldık en iyisi bence çocuk isilik oluyor