Ustaoglu aynı durum bende de vardı. 35.haftadayım yeri değişmedi. Sezaryen planlandı.
İnternette dolaşmayın , doktorunuza güvenin. Bende internette okuduklarımdan ilk öğrendiğimde çok etkilendim, geceleri uyuyamadım. Doktorum normal yapamazsın, kanaman olursa hemen hastaneye gel beni ara falan dedi. Herhangi bir kısıt koymadı ama ben çok kendimi yormadım iş yapma vs konusunda. Olabildiğinde akşamları uzanıyorum.