Merhaba anneler,
Geçen hafta doktora gittim 23 haftamdayım bebeğim gayet iyi fakat doktor eş aşağıda onun İçin 1 ay yat dinlen ağır iş yapma uzun yürüyüş yapma dedi ve progestan başladı aynı durumu yaşayan var mı düzeldi mi ? Psikoloji olarak çok kötüyüm sanki her an bebeğime bir şey olacak korkusuyla yaşıyorum