Kızlar ben doğum yapalı 10 gün oldu ve bugün karın ağrısı ile aile hekimliğine gittim idrar ve kan verdim lukosit 117 çıktı doktor purinol toz ve aksef antibiyotik verdi. Geçmezse ağrıların cuma ya da pazartesi tekrardan doktora git dedi. Hiçbir yanma falan yoktu ama lohusa da olunca normal kanamadan daha kötü koku ve karnımda ağrı olunca gittim inşallah benim de geçer yaa. Bebeğime geçmez değil mi?