SmyEsciv 0-4 arası değer 73 çıktı 😢 toplam 60 tane antibiyotik kullanmıştım o halde bile devam ediyordu bitti şu an tekrar tahlil verdim 73 çıkmış. Ne yapacağım kızlar ben bebeğe zararı olur mu bir bilginiz var mı
SmyEsciv SmyEsciv Bol su içiyorum günde sayısız iççamaşırımı değiştiriyorum Dut suyu falan hikaye zaten benim için şu an onu da denedim denemedigim bir şey kalmadı
Mitan SmyEsciv eltımınde öyle cabım ama onun 25 yanı enfeksıyon yıne yüksek ilk gebelıgınde kanda da idrarda da olduğu ıcın 2hafta yatmıstı bebekte enfeksonluydu rabbım yardımcın olsun kaç haftalıksın
SmyEsciv Pamuk biliyorum :( doktoruma attım cevap bekliyorum şok oldum görünce. zaten vardı ama 40 olmuştu en fazla
SmyEsciv Mitan benimde zaten 40 falandı hep antibiyotikler falan fayda etmedi bu kadar yüksek çıkıcağını tahmin etmezdim 35 haftalık oldu çok korkuyorum
SmyEsciv Pamuk bekliyorum beklemek ne kadar kötü ya birşey desin birşey versin diye dua et lütfen bebeğe geçmesin 🙏🏻🙏🏻
Pamuk SmyEsciv Geçmez Allahin izniyle canim. Beni son anda doktorum enfeksiyon hastalıklarına gönderdi lokosit 60 cikmisti. Hergun damardan serum aldim sonra doğum başladı.Küvöz doktorumuz falan son anda çok iyi tedavi görmüşsün bebeğe geçmemiş demişlerdi