Zeynooooooo Birisi00 sagol canim hayir 3gebelik dun gece saat10dan 3sm aciklik var hala oyle jiç artmiyo
Birisi00 Zeynooooooo Türkiye’de olsaydın ya eve gönderirlerdi yada suni sancı verirlerdi. Sunide de açılma olmazsa sezeryana
Zeynooooooo kahvesever__ 3sm açiklik var canim ama ne yazik ki hic bisey etmiyorlar agri icin ilac verib eve yolluyorlar karnimdaki sanci agri belimde agri beni bitirdi iyice psikolojim bozludu yurt disinda olmagim beni baya korkutuyordu simdi daha da korktum
Zeynooooooo kahvesever__ 3sm açiklik var eve git ne zaman sancin 5dakikadan bire duerse ozaman hastaneye gel deyildi benim sancim agrim baya var agri sanci beni mahv etdi halada bekliyorum