Zeynooooooo 2 gün devlette sınır zaten. Tüm yolları deneyince açılma artmazsa riske atmamak için sezeryana alıyorlar. Önemli olan bebeğin sağlığı. Nst den takip ederler size sorarlar kararı artik sağlikli bekleyelim felan yada riske atmayalım gücünüz kalmamış olabilir felan diye. Ben öyle doğurdum. Sağlikla gelsinler yeter.