gizemmm teşekkür ederim,ben karnım şiştikçe nefes alamıycam mı diye korktum mantıksız biliyorum ama ,Allah hayırlı doğum nasip etsin,epidural mi normal mi düşünüyodunuz,epiduralden sonra baş ağrısı bel ağrısı vs dediler,genel anesteziye döncem galiba.bir de gece uykularınız nasıl ,bazısı son aylar uyunmuyo yazıyo abartıyolar mı ya