Tüp bebekle dış gebelik önlenmiyor ki, hatta Tüp bebekte risk daha fazlaymış. Ben Tüp bebek tedavisi görüyorum. Dış gebelik ihtimali yok diye biliyordum ama arastirinca olma ihtimalini öğrendim. Doktoruma da sordum doğruladı yani. Neden size direkt tüp bebek dediler tuhaf.