Bilinmeyennn genel anestezide uyanmadan odaya almıyorlar diye biliyorum sizin için benim spinal oldu ben bebekten önce odaya gelmiştim ama bebeği ilk 5 dakikada aldılar benim 40 dakika sonra felan odaya aldılar o arada bebeğin ölçümleri vs oluyor bence hemşireler bakar üzülme ayrıca eşin sanki ikinizi bir kucağında mı sallayacak canım baş eder tabi ne olacak bi kişi yeter yanında sen zaten yatarsın ki hemşireler sürekli geliyor bakıyor yardım ederler yani benim eşim horlayarak uyudu ben kendim baktım bebeğime başıma da bi akraba kızı bıraktılar oda ayrı bi yerde uyudu kaynanam bu burdan çıkamaz bi hafta ben bile üç gün kaldım kalkamadım vs dedi hiç korkma yaparsın inşallah Allah o an güç veriyor