Bilinmeyennn ama şunu da belirtmek istiyorum canım istersen genel olma yine senin kendi fikrin ama ben genel olduğumda gözümü direkt korkunç bir ağrı ve yanmayla açtım bu yüzden bu sefer inşallah spinal istiyorum en azından yavaş yavaş geliyor ağrı ama diğer türlü ben yarım saat ağrıdan kıvrandım ağrı kesici yapmalarına rağmen etkisini hemen göstermedi istersen bir düşün derim gözünü acıyla açma bence