Tamam ben hamilelikten önce günde iki demlik çay içen biriydim,içmeyince migrenim tutuyordu.Hamile kalınca doktorum günde sadece 200 ml içmeye izin verdi.
Çünkü çay ve kahvenin içerisindeki kafein vücuttaki vitamin ve demiri emiyor resmen.Zaten hamilelik için kullanılan takviyeler olduğu için de içilmemesi gerekiyor.çünkü bütün faydasını yok ediyor.ben de o yüzden hiç içmedim hamileyken,dişimi sıktım.ölmedim de içmedim diye😄😄