Tamam ben Almanya’da yaşıyorum ailem çevrem çay kahve içme dediler, birgün doktora sordum ailemi şikayet ettim içirmiyorlar dedim, saçmalık dedi günde 4 fincan çay kahve içebilirsin dedi ve bu yapilan bir arastirmayla tescillenmis yani bi zarari olmuyormus😅
Gerçi doktor yasaklasaydı da cayı bırakamazdım, tek dikkat ettiğim yemeklerden 1 saat sonra içmem, yediğim vitaminler cayın ardından ‚ölmesin‘ diye 😅😅