Sevilay07 şu gercekçi yorumlara hasret kaldım yaa 👏 öyle yorumlar okuyorum ki ‘7 haftalığım 10 haftalığım hiç kilo almadım moralim bozuluyor’ bu yorumları gördükçe ifrit oluyorum. Bak ne kadar güzel yazmışsın dürüstçe. Millet iltifat duymak icin yazıyor aa ne kadar güzel kilo almamışsın lafını duymak istiyorlar