1anne3bebe gebelikten önce de çıkmıştı bazı sebeplerden dolayı çok üstünde duramadım sadece 1 kere +2 olmuş tekrar 1 e düşmüş bir gün tansiyon çok yükseldi başım ciddi anlamda ağrıyordu o zaman endişe etti doktor böyle devam edip artarsa bebek gelişimi geriden gelir dedi kadın doğumcu korktum biraz,amin inşallah Allah bizlere şifa versin sağlıkla alalım kucağımıza evlatlarımızı🌸