1anne3bebe benden istendi. Ne zor şey idrar biriktirmek 🙄 tansiyonum normal ölçüldü hep hatta düşük bile sayılır benim normalde 10/6 civarındadır. 24 saatlik idrar sonucuma bakarak taburcu edildim. Ağrı, sancı, açılma, kanama, su gelişi olursa gel dedi Dr.
Ciğer geliştirici yaptılar mı.?