Dryfrmzz25 aşkım korkutmim bu arada zaten insan açılmayı hissetmiyor ben dört santim açıklık ile gittim sonra altı oldu ben açılmayı hissetmedim hiç açılma oldu için normal açılmaya baktıklarinda batma hafif acı oldu sadece biri acıttı sonrasında doktor da bakarken aynı şekil baktı tam açıklık dedi yani 10 cm açıklık ile doğum oluyor açılma tam olunca ve doğum anında bende ahri geçti sırf ıkınma isteği hafif bir ağrı vardı karnimda bana göre en kolay kısmı doğum aniydi sancılarımida ayakta çekcem dedim ayağa kalktım ayakta sancı güzel normal sırt üstü ağrı ve açılma beklemek zorladı beni üç saat doğum sürdü ve ben doğumdam bir saat sonra ayaklandim yürüdüm onlar tuvalete çıkarmaya geldi ben çoktan çıktım dedim helal olsun dediler ve beş gün oldu yemin ederim sıfır göbekleyim düz sanko regl olmuşum hafif şişmiş o kadr sarkma olmadı