Rumeysaguneyyy Bugün çatı muayenesi oldum aşırı zor ve ağrılı geçti acı eşiğimde yüksektir normalde normal dogumdan çok korkuyorum an itibariyle🥱
Beybun_29 Rumeysaguneyyy acı eşiğim iyidir dayanırım ben güçlüyum diye düşünmen daha iyi olur çatı muayenesini elle mi yapiolar
Azra8Engin Rumeysaguneyyy benimde çok zor geçmişti. Çatın nasıl uygun muymuş? Ben boşuna acı çektim sezaryen oldum 😓 bu arada kanama oluyor endiselenme
Beybun_29 Hemsire2727 ona girmeden doğum yaptım 🙈 çatı muayenesine bir gün kala o ebeler ellerini her soktuklarinda avazım çıktı kadr bağırdım doğumdan zor 🤦🏻♀️ birini de kovdum odadan 🙈
Hemsire2727 Beybun_29 37.haftamda haftaya doktorum banada yapicak bende biraz korkuyorum açıkçası ama mecbur🤷
Dryfrmzz25 Beybun_29 elini sokması bu kadar acıtıyor mu sonuçta kol sokmuyor değil mi☺️ açıklık varmı diye bakılan muayene gibi değil mi benimde yakında doğum o yüzden soruyorum iki parmakla bakıyorsa benim hiç canım yapmamıştı
Beybun_29 Hemsire2727 altan muayene gibi sandım. Ama yinede doğum için açıklığa bakmaları gibi değil sancı çekilir ama açıklığa bakmak için resmen biri kolunu soktu ona o kadr bağırdım ki gaddar dedim gerçekten ebeninde iyisi gaddardi üç ebe daha vardı rabbim yüzlerini hep güldürsün o kadr merhametli yumuşak onlar sayesinde yatisiyordum
Gnl54 Hemsire2727 sezeryan olucam ama persemde kontrol var 37 hafta olucam yaparmı acaba cati muayenesi?
Rumeysaguneyyy Sedackrgluu yani herkesin vücuduna göre değisiyordur ama benim aşırı zor geçti kendimi korkutmamama rağmen hala acısı beynime vuruyo🥱
AAaaEE Ya aslında temelde çok acısız bir işlem. Ama ciddi anlamda rahatsız ediyor. Sanki tüm kemiklerime ellediler ben de öyle hissettim çok rahatsız oldum. Masadan indiğimde tüm vücudum ter içinde kalmıştı