Canım beni de zorla ebe çağırıyor vakit kaybı olduğu için gitmiyorum. Sadece kilo tansiyon ölçüyor ve kalp atışı dinletmeye çalışıyor bebeğim kocaman olduğu halde doppler kötü olduğu için onu da doğru düzgün dinletemiyor. Ben düzenli olarak takibimi yaptırıyorum dedikten sonra neden ısrarla çağırıyor onu ben de anlamış değilim.