kardelen54 yahu neden bişey olsun sağlık ocağında ne yapacaklar size. Hamileliğiniz sisteme düştüğünde aile hekiminiz da kontrol ediyor sizi gebelik boyunca, kilona tansiyonuna bakarlar, zaten doktora gittiğiniz folik asit, vitamnin aldığınızı söylersiniz, aşılar hakkında bilgi veriyorlar, siz aşı zamanında ister sağlık ocağında ister özel hastanenizde yaptiriyorsunuz.