sdkln Yalinn8 Canım evde yoktu dışarıda çıkamadım ama hala devam ediyo ben çekerim ağrıyı hiç önemli değil ya bebeğimi çok merak ediyorum 😔
Yalinn8 sdkln kanaman yok sanirim, dayanilmaz yogunlukta da diil ki dayaniyosun dunden beri, iyidir annesi, esin falan alabilirse alsin maden suyu, kac haftaliksin?
sdkln mom02636 Benim bide ilk canım zaten iyice pimpiriğim bana kalsa her hafta ultrasona gircem 🙈 Acilde gidip baktırsam mı bende onu düşünüyorum daha kontrolümüz Cuma gün çünkü 1 hafta var 😕
sdkln Enemel Geçmiş olsun canım sen bol su içmeye çalış ishal de varsa, bende afedersin çıkamıyorum tuvalete o zorluyo😕
Enemel sdkln ben dayanamayıp gittim doktora enfeksiyon varmış idrarda ilaç verdi cnm oda bol su iç dedi
sdkln Yalinn8 16+1 canım çok şükür başka şikayetim yok idare edeyim geçer dedim azaldı ama devam ediyo
sdkln Sadece bir sefer damar atması gibi hissettim başka hissedemedim hareketini ilk bebek daha erken sanırım tam hareketleri için😕 Eşimden isticem deniycem canım sodayı o zaman
Sarp Canım çok geçmiş olsun geçen hafta bende öyleydim. Ayağa kalkınca dik duramıyodum ağrıdan sancıdan. Dayanılmaz hal alınca acile gittik idrar verdim ultrasonla baktı bişey çıkmadı gaz sancısı muhtemelen dedi. Eve gittim ayaklarımı yukarı kaldırıp hafif karnıma çektim gazdan kurtuldum 🙈 belli bi süre öyle yat bi dene inşallah faydasını görürsün
sdkln Sarp Canım çok teşekkür ederim aynı benim durumumu tarif ettin ayağa kalkamıyorum hala 😕 Dediğin gibi uzanıyım bende ama gitmeyince içim rahat etmiycek sanırım 😔
sdkln Sarp Gittim canım yeni geldim daha çok şükür bebeğimi gördüm içim rahatladı☺️ İdrar tahlili yapıldı temiz çıktı ama doktora sordular yatış yapalım dedi yatışlık bişeyim yok aslında istemedim o yüzden serum iğne bide ağrı kesici fitil verdiler canım Pazartesi kontrole gitcem
sdkln Enemel Bende enfeksiyon vardır diye düşünmüştüm ama hiç çıkmadı canım gaz sancısı benim tamamen