sdkln tabikide canım benim ilk hamileliğim aşırı rahatttı ne bulantı ne kasık agrısı hicbisey yaşamadığım icin her hamileliğim böyle rahat geçer sanıyordum ikincinde bu kadar sıkıntı yaşayınca ge agrılar kıvrandırıcak derecede olunca dedim heralde bu çocuk düşücek ondan bu kadar agrı sonra anladım ki gaz sancısı hatta bi ara kesin kalbi durmuştur bu kadar ağrıya nasıl dayanacak diye kontrol gününe kendimi hazırlıyodum düşün artık iki gün önce gittik kontrole çok şükür yarabbi dedim miniğim kıpır kıpır cinsiyeti de öğrendik artık içim rahat 😌 ne kadar tecrübeli olursak olalım annelik içgüdüsü ile o endişeler hiç bitmiyor 😊