Bsrayby hamile olduğumu öğrendikten sonra ultrasonla bakmışlardı ve keseyi görmüştük. Bi sabah kalktığımda adet kanaması gibi kırmızı ve yoğun kanama gelmeye başladı ve çok ağrım vardı apar topar acile gittim ultrasonla baktılar kese yoktu. Aralıklı olarak kan verdim beta değerim yükselmesi gerekirken düşmeye başlamıştı. Orda düşük yaptığım anlaşıldı. Tek şansım kendi kendime düşürmüştüm ve içerde parça kalmamıştı. Kürtaj olmama gerek kalmamıştı. Rabbim kimseye yaşatmasın.