mcansum burcumusalli bn yaptrdm canım muayene ucretıne ek 20 tl idi aralıkta yaptrdım suan birazck zam gelms olabilir ama cok değildir sanırım telefonda sorgulatıp öğrenebilirsn bilgi verrler
burcumusalli mcansum yaa iyiymiş canım forumda yazan başka şehirlerde fahiş fiyatlar yazınca merak ettim ben de , gene arar bi danışırım ☺️Doktorun kim senin ?
Parlak1 Karacaa özel mozaik hastanesinde Figen hanım var çok iyi bir doktor orta yaşlı ama bilgisi tecrübesi çok güzel gönül rahatlığıyla gidilebilir
Arin31 burcumusalli ben hep orda muayene oldum doktorum kağıt verdi gün aldım sanırım 20 tl vermiştim yılbaşından önceydi doktorun verdiği kağıt ile fiş keseceksin unutma yoksa yüksek tutar alıyorlar
burcumusalli Arin31 canım doktorum ilkay hanım , kagıt vermeyi unuttu galiba 🤦🏼♀️Çok yoğundu gittiğimizde akşam üstü 5 te girebildik muayeneye , arayıp hemşireme bi danışayım ben 🤔kagıt olmadan yüksek fiyat alındığını bilmiyordum
Arzumm Akademi cigdem hanim cok guler yuzlu ama ben hic memnun kalmadim fsh 12.8 beni uyarmadi yasim 25 sonra aradim yok bisey normal dedi ben sok birdahada ayak basmadim yanina