Karacaa bende antakya da oturuyorum oğlumda ilkaya gittim ewt iyiydi ama soğuk biraz ve saatlerce sıra bekliyordum şuan ikinciye hamileyim 16 haftalık olduk arada iki düşük yaptım gezmediğim doktor kalmadı mozaik defne devlet akademi şuan ki hamileliğimde başından beri akademi özkan yılmaz a gidiyorum güler yüzlü ilgili fazla hastası yok randevu almadan gidiyorum eğer doğumda değilse 10 dk ya sıra geliyor giriyorum önce ne var ne yok hepsini dinliyor dün kontrolüm vardı 16 hatalığız bütün her yerini tek tek gösterdi ününü duyup gittiğim doktorlarda hastaları bitirebilmek için konuşamıyordum bile bnce doktorun çok hastası olması önemli değil senin doktorla kurduğun diyalog önemli 😃