Merve_3351 Türk’üm. Arapça isim koyunca çocuğum Arap mı oluyor ben anlamadım. Zeynep, Meryem, Buğlem, bir çok isim arapça ve anlamları çok güzel. Kızımın adı da Asel çok da güzel bir anlamı var. Çocuğum da TÜRK. Arap olmadı 😂 kimse de Arap mısın diye sormadı sen kb aşko