Hamileanne
Sence adımı kendimmi koydum?
Sence bu ırkçılıkmı. Hangi Arap, yunan vs. Gelip türk ismi koyuyor ve biz ısarala arap isimler koyuyoruz.
Gerçek TÜRK isimleri varken neyse ya burda herkes türk değildir belki. Zatten post sahibine yorumum başkasına değil🥰