Ne almayı düşünüyorsunuz bebeğiniz ve kendiniz için ben hicbisey bulamıyorum kışlık cinsiyetimiz kız gibi duruyor yeni doğan ne kadar alınacak 3 6 ay ne kadar alincak bebeğe ne lazım.olucak hicbisey bilmiyorum akıl verenim yok yanimdada kimse yok kocama desem dur bakalım dur bakalım diye diye çocuğu dogurucam zamda geliyor zaten bide o sıkıntı var 🤦