Elf41 Tugba9106 ben de yeni evliyim bi yıldan sonra düşündük Allah nasip etti şükür❤️ 33 yaşımda ilk doğum Allah’ın izniyle kolaylıkla olur inş
Elf41 ozkangulkilic bugün dr dedi artık hergün doğum bölümüne git 3700 olmuş bi iki gün sancım başlamazsa gidicem inş dediğin gibi suni sancı verirler bence de🤔
hayalim35 Elf41 14 gün önce doğum yaptım 41 haftalık olmuştuk doğmayınca suni ile doğum yaptım kızım inmiyordu doğum anında bile zor indi 2 hafta daha bekleseydim doğmazdı kendiliğinden🤭
Elf41 hayalim35 ben de en azından 41. Haftaya kadar belliyim diyorum. Gelmezse artık bana da suni sancı verirler herhalde 🥶keşke herşey doğalından olsa
hayalim35 Elf41 3 doğum yaptım hiç biri kendi sancımla olmadı hep suni 3 ü de zor geçti tabi bu bnden kaynaklandı
Elf41 hayalim35 geçmişler olsun Allah Allah mükâfatınızı arttırsın inş güzel pozitif doğumları duymaya ihtiyacımız var🌸neden sizden kaynaklıydı merak ettim
hayalim35 Elf41 bnm bebeğim inmiyordu yani inseydi daha kısa süreli bi doğum olurdu yani bazıları dio suni zor suni olmasaydı doğumum gerçekleşmezdi kendi doğum hikayemi de paylaştım 😊
Elf41 hayalim35 bu akşam bi acile gidicem inş bakalım ne dicekler herşey normalse bekliyim bi hafta daha diye düşünüyorum.suniden korkuyorum😬🤭