Fy38 dediğim gibi feride ismine çok uzak değilim. Eşimin anneaneside aynı sizin gibi naif çok iyi bir insanmış. Eşime yok dedim ama kararsız kaldım bir an😀kayınvalideminde sevinmesini isterim. İlk çocuğumun adını koyarken üzdüm kendisini sanki🥰onu çok seviyorum gönlünüde hoş etmek istiyorum. Bakalım canım