Bizde geçen hafta yazıldık fuzul eve ama arabayı bulduktan sonra parayı yatırıyorlar diye biliyorum kurada adınız çıktıktan sonra onu tam bir öğrensin eşim numarasını almıştı çalışanın peşinatsız girdik biz aylık taksit ödeyeceğiz 49 kişilik gruba yazıldık