Emirasaf6060 yok hayır canım öyle düşünme zaten fuzulevden bi personel siz ve satıcıyla birlikte notere geliyo, adam yanınızda olacağı için karşı taraf için sıkıntı olacağını sanmıyorum, hatta bildiğim kadarıyla para aktarılıyo sadece onayı kalıyo onay olmadan karşı tarafın hesqbına geçmiyo sadece, satış gerçekleştiği an fuzulevin personeli onayı veriyo ve para karşı tarafın hesabına grçiyo