Bende pco var ama Ekim ayından beri düzenli regl oluyorum. Bu ay ilk defa 1 hafta geciktim ama korkudan test falan yapamıyorum. Arada sağ ve sol kasığıma minik kramplar giriyor, geceleri çok sıcak basar oldu ve 3 gündür deli gibi baş ağrım var. Göğüslerime sadece dokununca acıyor o kadar sizler ne durumdasınız acaba arkadaşlarım.