Damlaozzz Edsn Sade asla içemiyorum denedim ama soğuyorum içmekten farklı farklı meyveli olanlardan alıyorum mecburen
neanladinyurdagull Edsn markasını unuttum şimdi ama 101 de çilekli kefir var emzirme döneminde çok fazla içtim Yeni yeni içmeyi bıraktım 6 aylık kızım bayılıyorum onun tadına sadeyi asla icemem
Selbi777 Edsn Bim de sade kefir İçim marka , çok güzel ben bir günde 1litreyi bitirebilirim , denediniz mi?
OguzMoms Edsn Ben elma , armut , muz ve tarçın koyup blender yapıyorum o sekilde içiyorum evde hangi meyve varsa onu ekliyorum
Edsn OguzMoms ben de şimdi netten araştırdım sizin yaptığınız gibi içine meyve katıp smoothie gibi yapıp içilebiliyoemuş öyle deneyeceğim
Hatcsezgin Edsn probiyotik shot içiyorum activianın. Kefir beni de sıkıyor bir süre sonra. Sütte içemiyorum bir tek proteinli laktosuz sütler var pınarın özellikle kahvelisi baya güzel.
Edsn Bu arada bal da konulabiliyormuş hem de zahmetsiz küçük bir çay kaşığı bal koydum tadı güzel oldu tavsiye ediyorum 🌸💕
Reina Edsn sade asla içemem dondurulmuş muz, şeftali, çilek ya da sevdiğiniz herhangi bir meyve, biraz da balla blendr yapın çok güzel oluyor
neanladinyurdagull Reina Ben elma dışında meyve yemiyorum örneğin kendim sıktığım portakal suyunu içmem hazır olanı içerim.Kefirde de Keforix marka çilekli yi içiyorum içinde tane kalsa yada baskın çilek tadı kalsa onuda içmem
mucizemgelsin61 Allah allah ne çok içemeyen varmış bense çok seviyorum özellikle sadesini 👍 altınkılıç laktoksuz favorim
Busetasm mucizemgelsin61 benimde kesinlikle altınkılıç ama diğer markaları içemiyorum değişik geliyor
Busetasm Edsn denedinizmi bilmiyorum ama altınkılıç marka var bende sadece onu içebiliyorum mesela sütaş flan asla içemiyorum meybelileride önermiyorşar altınkılıçı sürekli tüketiyorum