Bende 37+1 dünden beri çok karnım ağrıyor aynı gaz sancısı gibi ama gazımı çıkarta biliyorum gece uyku uyuyamadım kasıklarım ağrıyor birde ayağa kalktığım da sanki düşecekmiş bebek gibi geliyor neden anlam veremedim bugün akşam üstü kontrolüm var bakalım ne olacak