Srfe01
Srfe01 ilk banada verdiğinde doktorum gebelik tanısı olduğunda devlet odemiyordu 1041 TL’den alıyorduk ancak benim rahatsızlığın gebelikten yana olmadığı için kalp damar cerrahisi rapor yazdı ilk defa ücretsiz çıktı bnada üç aylık ama öncesinde hafta da bir gidip yazdiriyordum kadın dogumcu yazarsa asla ödemiyor devlet sistemi değiştirmiş acil servis doktoru yazarsa bir kutu kdevlet ödüyor du oda gebelik tanısı koymayacak bilginiz olsun ben çok zorlandım umarım bilgiler işinize yarar ayric artık kadın doğum doktoru oksaoar enox için rapor çıkartmıyor devlet özel fark etmiyor