İhtiyacım yok ben kullanıyorum 4000 lik fakat benim ignem raporlu ilaç olarak gözüküyor ücret ödemeden alıyorum hatta ilk 3 ay hiç ücret ödemedim sonra yasa değişti gebelikte katılım payı alacağız dediler ve 3 kutuya yani 1 aylık iğne için 400 civarı tutar aliyolar sizlerre neden rapor cikartmamişlar anlamadım