momofmychildren
Evet olabilir ama sormasak bile bbeli zaten caiz olsa bile dinimizce uygun isim değil Defne tanrıçanın(Apollon) kızının adı mıydı neydi ama çok beğeniyorum o ismi
Masal a gelirsek evet ne olacağını bilmiyoruz bize şuan çocuksu gelen ilerde farkı olabilir yeni nesilller sonuçta artık Ayşe Fatma teyzeler nineler olmuycak Lina lı, Luna lı,Vera lı , Arya lı teyze nineler olacaklar😂o yüzden bize garip gelsede onlara normal gelecek