Alone aynen bende öyle dedim vede 6 ay önce acil sezeryan dogum yapıp 5 gun yaşadı kaybettik bebeğimi hala o doktora gidiyorum bana değiştir dediler ben yok doktorum çok iyi özel doktoru dan farkı yok ama oraya gidince elbet anılarım debresiyor yalan değil orda hamile iken beklediğim anlar bebeğimin cansiz bedenini aldığım geliyor ama başka doktora gitsem bunları detaylı anlatmam bir sürü tahlil felan isterler ama bu doktorum bildiği için bek detaylı inmiyoruz sabah gidecem doktoruma mesela hamilelik belirtim var hayırlısi olsun bakalım ne çıkacak